.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزیر در مازندران مدیر در چین
شمال نیوز: این سفر در حالی صورت می گیرد که مدیر کل این اداره ، از شنبه هفته جاری به همراه استاندار مازندران در سفر خارجه چین به سر می برد.
وزیر در مازندران  مدیر در چین

شمال نیوز : صادق خلیلیان در حالی یک هفته پس از سفر اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس به مازندران، فردا به این استان سفر می کند که رئیس جهادکشاورزی مازندران در این سفر وی را همراهی نخواهد کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، وزیر جهاد کشاورزی پس از دریافت گزارش سفر اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس به مازندران، قرار است این سفر را انجام دهد.

سفر وزیر جهادکشاورزی به مازندران در حالی صورت می گیرد که رضا عظیمی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان، از شنبه هفته جاری به همراه استاندار مازندران در سفر خارجه چین به سر می برد.

اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی پنجشنبه و جمعه هفته پیش به منظور بررسی مسائل و مشکلات بخش کشاورزی مازندران به این استان سفر و با تشکیل چهار کارگروه از شهرستان های مختلف بازدید کردند.

نماینده مردم بابل در مجلس در این باره گفت: وزیر جهاد کشاورزی در این سفر که مقصد ابتدایی آن شهرستان بابل بوده، مشکلات کشاورزی، آب و منابع طبیعی مازندران را بررسی می کند.

وی به اهمیت و نقش تولیدات کشاورزی مازندران در امنیت غذایی کشور اشاره کرد و بیان داشت: در صورت توجه به زیر ساخت ها و مکانیزاسیون فعالیت های کشاورزی مازندران این استان در تامین محصول استراتژیک برنج و دیگر محصولات از جمله دانه های روغنی ، مرکبات و ماهی از ظرفیت بالایی برخوردار است.

نیازآذری گفت: با توجه به نامگذاری امسال به سال تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی ، مازندران می تواند تاثیر مهمی در ارتقای تولید ملی داشته باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

صبا 3 آبان 1391
آقا رئیس سازمان جهاد کشاورزی که در سفر چین حضور دارند.تیجه سفر کمسیون کشاورزی برای مردم چه منفعتی داشت . که با آمدن آقای وزیر دعا نمائیم . حداقل گزارش عملکرد بدهید . این دعوتها چرا از ناحیه سازمان جهاد کشاورزی که متولی امور است اعلام نمی کردد.
نا شناس 3 آبان 1391
درود بر حاج حسین نیازآذری سختکوش
نا شناس 3 آبان 1391
تشکرازآقای نیازآذری نماینده کاردان وفرهیخته ،نحوه پیگیریها حکایت ازتجارب وتوانمندیها ی اودارد با پیگیری اخبارازسایتها ورسانه ها به این نتیجه رسیدم که واقعا شهرستان بابل واستان مازندران باید به خودببالد که چنین نماینده مجربی دارد انشاالله پیگیریهای خوب او مخصوصا درکمیسیون کشاورزی به ثمر بنشیند واستان وشهرستان مربوطه ازآن بهره مندگردد.خداقوت نماینده تلاشگر شمال کشور درکمیسیون کشاورزی
نا شناس 3 آبان 1391
آقاي نياز ، لطفاً با توجه به هزينه زياد ( كود ، سم ، هزينه كارگر ، هزينه بسته بندي ) توليدات باغي خصوصاً مركبات شمال فكري بكنيد ظاهراً هنوز نارنگي شمال به بازار نيامده قيمت آنچنان افتي كرده كه بعضي از باغداران رغبتي براي كندن ميوه از درختان را ندارند.اگرچه شايد آوردن اعضاي كميسيون كشاورزي و وزير جهاد كشاورزي براي خوشنام كردن خودتان باشد.
مرتضی 3 آبان 1391
ببخشید حرف شما درست ولی فکر میکنید با امدن وزیر محترم ونبود مسئولین کار کشاورز و کشاورزی استان عزیز ما حل میشود .
بچه کشاورز 3 آبان 1391
واقعا" دورود بر هوش وذکاوت مردم شهرستان بابل که کسی را بعنوان نماینده به مجلس فرستادند که به دور از هرحاشیه وحرف وحدیثی فقط پیگیر مشکلات مردم هست سوای نتیجه این نوع اقدام ها و پیگیریها ازجانب آقای نیازآذری قابل تقدیراست انشاء الله خداوند یار و یاور ایشان باشد . به امید موفقیت مردم بابل ونماینده ی محترمشان حاج حسین نیازآذری ./.
نا شناس 4 آبان 1391
چقدر ما مردمان ساده اي شده ايم
مثلا اين آقايون بيايند و بازديد كنند !!! چيزي ارزان مي شود ؟ كود جو سبوس كارگر و ... ارزان مي شود ؟ سفر اين آقا يه چيز تو مايه هاي سفر استاندار به چين بي فايده هست . آقاي نياز آذري و ديگر نمايندگان بهتر هست برن سوادشون رو زياد كنن كه قانون گذار خوبي باشن !!! وگرنه با حركت هاي اين چنيني كه بدرده مردم نمي خوره دله ما رو خوش نكنن و وقت خودشون ر. نگيرند .
نا شناس 4 آبان 1391
بابلی ها شما مگر کمبود دارید! که بی خود نیاز آذری را بزرگ میکنید! لطفا" آقای آذری دستاوردهای آمدن اعضای کمیسیون کشاورزی که به صورت خانوادگی بوده و هزینه زیادی روی دست تشکل های تولیدی گذاشته اند را برای کشاورزان تشریح نمایید.
احمد 4 آبان 1391
چونکه وزیر هم اجبارا آقای عظیمی را به این سمت گماردند و اعتقادی به ایشان ندارند و عملکرد یکساله ایشان آنرا نشان میدهد و وزیر به بهانه سفر آقای عظیمی به استان تشریف فرما شدند آنهم نه در مرکز استان بلکه به دعوت آقای نیاز نماینده بابل ، دستش در د نکند آقای نیاز آذری یک فکری هم برای ریئس جدید سازمان جهاد کشاورزی هم بکنید تا این لجام گسیختگی مدیریتی بخش کشاورزی حل شود
حامد 4 آبان 1391
باز هم نیاز آذری این نماینده کاردان و شایسته بابل .... در مدت کمی که نماینده شد و اقعا فعل نشان داد. درود بر حاج حسین نیاز آذری
فتاحی 4 آبان 1391
تمام برنامه های سفر وزیر توسط نمایندگان بابل برنامه ریزی شده است سازمان جهاد کشاورزی در این خصوص هیچ اطلاعی نداشته است چون رئیس بی تدبیر دارد زئیسی که برنامه یک هفته بعد را در دستور کار ندارد چه انتظار دیگر ...خوشا به حال کسانی که جزیره ای فکر میکنند و به حق خود میرسند نمایندگان مرکز استان در پی انتصاب فلان ...... هستند و سرشان خیلی شلوغ است تا در راستای احقاق کشاورزان مرکز استان باشند
نا شناس 4 آبان 1391
خوب ما در مقابل دنیا مسئولیم ، باید رئیس سازمان کشاورزی استان مازندران با آن همه تجربه به کشور چین برود و با نجات بخش کشاورزی چین مردم چین را از مرگ حتمی و گرسنگی نجات دهد
حسین 4 آبان 1391
امدن وزیر جهاد کشاورزی به استان و رفتن مدیر کل جهاد کشاورزی به چین.نتیجه (ضرب المثل مازندرانی): همه بمونه عروس بین عروس بورده کنس چین
نا شناس 6 آبان 1391
از نماينده بسيجي و ايثارگر و سخت كوش بابل متشكريم رئيس جهاد استان افسوس
محمود--ن 6 آبان 1391
مدیر گل بدون هماهنگی وزیر و استاندار نمی تواند خارج استان برود چه برسد به چین. سفر با هماهنگی وزیر بوده و وزیر آخر هفته آمده بابل منزل یکی از اعصای گمیسیون کشاورزی وشاید رفتن شیخ موسی....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.